افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در غرب اهواز

مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن به ‌منظور ارائه خدمات تخصصی درمانی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) در غرب شهرستان اهواز راه‌اندازی شد.

مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در غرب اهواز افتتاح شد
مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن به ‌منظور ارائه خدمات تخصصی درمانی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) در غرب شهرستان اهواز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار روزنامه جهان اخبار؛ شنبه ۲۱ بهمن در آیین افتتاح این مرکز تخصصی درمانی، معاون مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان دکتر هاشمی فر و هیئت همراه، کمیته امداد غرب اهواز ،نماینده سمن های استان خوزستان دکتر داودی و جمعی از مسئولان محلی ، فرماندهان پایگاه بسیج برادران و خواهران ، سادات ، شیوخ و اهالی کوی کریشان نیز حضور یافتند. دکتر هاشمی فر با بیان اینکه سید لطیف سیف السادات مدیریت این مرکز درمانی را عهده دار شده گفت: یکی از برنامه‌های مبتکرانه کمیته امداد، راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به‌ منظور واگذاری بخشی از امور محرومان به خیران است که از سال ۹۴ تا هم اکنون مجموعه ما با کمک خیرین یار و یاور کمیته امداد امام خمینی ره اهواز اقدامات بزرگی در زمینه های درمانی ، تحصیلی و رفع مشکلات و معضلات منطقه کریشان و مناطق همجوار به عمل آورده است.

هاشمی فر با اشاره به راه اندازی بیش از ۳۵۰ مرکز نیکوکاری در استان خوزستان افزود: مراکز نیکوکاری، کمک‌های خیران هر منطقه را جمع‌آوری و بین نیازمندان همان منطقه توزیع می‌کنند.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان یکی از اهداف مهم کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و ایجاد منبع درآمد برای آن‌ها اعلام و تصریح کرد: این نهاد با توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در زمینه‌های مختلف درصدد جلوگیری از فقر بین نسلی در بین این خانواده‌ها است.

همچنین دکتر داوودی نماینده سمن های خوزستان در حاشیه این آیین اظهار داشت: مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در غرب اهواز به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان و به منظور کمک به مددجویان راه اندازی شده و البته تاکید بیشتر بر تشکیل میز خدمت در منطقه کریشان است که با اعلام آمادگی دستگاه‌های مربوطه در راستای رفع محرومیت های موجود ، این مهم در حال انجام است.

در پایان افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن، ازز درمانگاه خیریه دکتر سیاحی ملاشیه نیز بازدید به عمل آمد. شایان ذکر است که مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در جاده اهواز – خرمشهر، کوی کریشان جنب نمایشگاه خودروی کاریانا قرار دارد.دکتر داودی نماینده سمن های خوزستان بیان کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در غرب اهواز بیان توجه بیشتر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان خوزستان به مددجویان و تاکید بیشتر به تشکیل میز خدمت در منطقه کریشان با حضور دستگاه‌های مربوطه و رفع محرومیت های موجود و اعلام آمادگی بر حمایت و انتقال موارد ذکر شده توسط مدیر مرکز نیکوکاری ثامن

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سرخط خبرها