انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان در بهار ۱۴۰۳ و برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد

انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان در بهار ۱۴۰۳ اقدام به برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد می نماید. انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، امور اجتماعی استانداری خوزستان و خانه سمن های استان خوزستان اقدام به برگزاری دوره های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد؛ به ویژه انجمن های تازه تاسیس و در بدو تاسیس می نماید.

انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان در بهار ۱۴۰۳ اقدام به برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد می نماید.
انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، امور اجتماعی استانداری خوزستان و خانه سمن های استان خوزستان اقدام به برگزاری دوره های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد؛ به ویژه انجمن های تازه تاسیس و در بدو تاسیس می نماید.
براساس جلسه ای که در اواخر سال ۱۴۰۲ با حضور نماینده هایی از امور اجتماعی استانداری و اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان خوزستان و با حضور نمایندگان سازمانهای مردم نهاد خوزستان برگزار شد، مقرر گردید کلیه افراد و مجموعه هایی که قصد تمدید فعالیت یا اخذ مجوز جهت ثبت انجمن جدید را دارند، به مدت ۱۶ ساعت در دوره های توانمندسازی شرکت و گواهینامه حضور در این دوره ها رو دریافت نمایند. تا با دانش و آگاهی اولیه، فرآیند ثبت و ادامه فعالیت سمنی انجام شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته این دوره ها در قالب ۱۱ دوره مجازی و ۶ دوره حضوری برگزار می گردد. دوره های مجازی در بستر فضای مجازی (اسکای روم) و شرکت برای عموم مردم از سراسر کشور آزاد می باشد. همچنین برای برگزاری دوره های حضوری در سطح استان با مشارکت و همکاری سایر سازمانهای مردم نهاد و به صورت منطقه ای(بطور مثال شهرستانهای اندیمشک، شوش و دزفول در یک مکان، مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در یک مکان، و …) و بصورت متمرکز در یکی از خانه های محیط زیست و با حضور مدرسین خبره برگزار می گردد.
نخستین دوره در روز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر به صورت مجازی در محیط اسکای روم انجام شد. این دوره با عنوان حقوق سازمان های مردم نهاد و با تدریس دکتر بدر سودانی وکیل پایه یک دادگستری و مدرس برجسته استانی و با حضور ۴۵ نفر شرکت کننده برگزار شد.

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سرخط خبرها