راگبی ایران سال ۱۳۲۸ وارد مسجدسلیمان شد

سمن اخبار،،دکتر سیروس داوودی رییس سازمان لیگ راگبی ایران‌ استاد دانشگاه و فرزند خوزستان چهره سرشناس ورزش ایران و آسیاست از این رو همکار ما ( بیژن خدادادوند ) با او گفتگویی ترتیب داده که می خوانید .
س : از راگبی ایران بگویید ؟
ج : راگبی ایران یک ورزش المپیکی ست ، که ۵ ماه پیش از زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی خارج شده و تبدیل به یک فدراسیون جداگانه شد که دکتر میر مهدی حسینی که از چهره های سرشناس این ورزش در آسیاست با شایستگی به عنوان سرپرست فدراسیون راگبی ایران انتخاب شد .
س : در بازیهای آسیایی راگبی ایران چطور بود ؟
ج : در بازیهای غرب آسیا با یک باخت حذف شدیم نوع جدول طوری بود که باعث اعتراض بجا و صحیح ما بود که کنفدراسیون آسیا هم پذیرفت و همه از شایستگی راگبی ایران سخن گفتند .
س : برنامه تان برای آینده چیست ؟
ج : فدراسیون راگبی در دو بخش آقایان و بانوان با قدرت کار می کند راگبی در بخش بانوان در سطح ملی جایگاه خوبی پیدا کرده ست و در بخش آقایان نیز با توجه به اینکه جدیدا فدراسیون شده ایم انتظار می رود بتوانیم در آسیا مقام بیاوریم در ضمن در بهمن ماه مسابقات برگزار کنیم که به صورت منطقه ایی در کشور برگزار می شود .
س : از راگبی خوزستان بگویید ؟
ج : راگبی ایران سال ۱۳۲۸ برای اولین بار وارد مسجدسلیمان شد مدتی هم در خوزستان ۷ ، ۸ سال پیشتاز راگبی بود و بازیکن ملی پوش در خوزستان داشتیم که متاسفانه مدیران وقت ورزش باعث شد که راگبی خوزستان از بین برود ما در گذشته در خوزستان ۴ تیم راگبی داشتیم الان یکی هم نداریم و این فاجعه ست استانی که راگبی ایران از آن طلوع کرده راگبی اش غروب کرده و هیچ فعالیتی ندارد .
س : راگبی در خوزستان متولی ندارد ؟
ج : متاسفانه خیر ، نه متولی دارد و نه هیاتی و نه تیمی ، انتظار می رود که یک فرد که توانمندی مالی و ورزشی داشته باشد برای تاسیس هیات بیاید جلو بنده هم ایشان را حمایت می کنم مدیران ورزش خوزستان باید به فکر تاسیس هیات راگبی خوزستان باشند زیرا اعتقاد دارم خوزستان که معدن راگبی کاران ست می توانند مانند : گذشته بدرخشند و در تیم ملی نیز باشند و در آسیا هم تاثیر گذار باشند .
س : در آسیا هم کرسی دارید ؟
ج : بله ، جناب اقای میر مهدی حسینی یک کرسی در آسیا دارد راگبی ایران در آسیا قابل احترام ست ما چند کرسی در آسیا داریم . راگبی ایران به دور از تشنج ، هیاهو و سر و صدا کار می کند و انشاا… در آسیا از حیثیت ورزش ایران دفاع می کنیم .

 

 

 

 

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سرخط خبرها