رونمایی کتاب تاب آوری در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

رونمایی کتاب تاب آوری در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حمایت اداره امور فرهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب و با حضور اهالی قلم و علاقه مندان و نویسندگان و مترجمین خانه تاب آوری برگزارشد .

مترجمین و نویسندگان خانه تاب آوری تاکنون نزدیک به چهل عنوان کتاب تاب آوری از بزرگان تاب آوری جهان را ترجمه و منتشر کرده اند

در روز ۱۷ اردیبشهت ماه جاری ومقارن با برگزاری سی امین نمایشگاه بین اللملی کتاب تهران مراسم رونمایی از کتب تاب آوری انتشار یافته توسط نشر ورجاوند در سالن کتاب نما با حضور علاقه مندان ، مولفین ومترجمین برگزار شد .دکتر مریم کریمی ریاست اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزرات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این مراسم که توسط امور فرهنگی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و به همت انتشارات ورجاوند برگزار گردید

علاوه بر خانم دکتر مریم کریمی ُ ریاست اداره مشاوره وزرات بهداشت دکتر لیلا وطن دوست روانشناس و مترجم کتاب تاب آوری با باورها آغاز میشود و عفت حیدری روانشناس اجتماعی مترجم هفتاد عنوان کتاب و نویسنده ارشد خانه تاب آوری ایران سخنانی ایراد کردند.

خانه تاب آوری ایران آدرس تاب اوری در اینترنت فارسی است و توسط دکتر محمدرضا مقدسی تاسیس شده است مراسم رونمایی از رسانه تخصصی تاب آوری و این پایگاه اینترتی با حضور دانشگاهیان و مسئولین محلی و دغدغه مندان عرصه سلامت روان برگزار شده است .

از بر جسته ترین آثاری که توسط منرمین خانه تاب آوری ایران ترمه و منتشر شده است میتوان به کتابهای : تاب آوری در مدارس ، تاب آوری زنان ، مزایای تاب آوری اثر ریچارد سیترین ، تاب آوری کودکان اثر وندی ماوس ، جادوی رایج اثر پروفسور  آن ماستن ، تاب آوری منایع و گفتمان ، ره نمای تاب آوری ، تاب اوری جوانان و فرهنگ  اشاره کرد.

از دیگر آثار مترجمین و نویسندگان خانه تاب آوری ایران میتوان به کتابهایی چون پرورش تاب آوری ، تاب آوری و مهاجرت و تاب آوری بمزله چارچوبی برای کوچینگ و همچنین کتابهای قدرت کوینگ مثبت و کوچینگ شناختی رفتاری  شایان توجه هستند

 

رونمایی کتاب تاب آوری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.