مدیر و موسس خانه تاب آوری ایران: تاب‌آوری خوشبختی جدید است.

 خانه تاب آوری اولین رسانه و مرجع تاب آوری کشور به آدرس www.resiliency.ir است که در تاب آوری فارسی فعالیت میکند

مدیر و موسس خانه تاب آوری ایران گفت: تاب‌آوری اجتماعی در واقع قدرت مقابله با شرایط آسیب‌زا و پرچالش،گرفتاری‌ها و مسائل اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا مقدسی صبح امروز در کارگاه آموزشی طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تاب‌آوری اجتماعی ناظر برمنابع بوده و قدرت مبتنی بر انعطاف را آموزش می‌دهد تا در ساختار و رفتار با تکیه بر ایجاد تغییرات، قدرت برگشت‌پذیری را افزایش دهیم.

مدیر و موسس خانه تاب آوری افزود: حد بهینه قدرت و ظرفیت اجتماعی را تاب‌آوری تعیین و حد و مرزهای سلامت اجتماعی را معرفی، تعیین و نمایندگی می‌کند

وی عنوان کرد: کنار مفهوم تاب‌آوری مفهومی به نام پایداری مطرح است که به نظر مفهومی ایستا می‌آید اما مفهوم تاب آوری گسترده تر از مفهوم پایداری است.

مدیر و موسس خانه تاب آوری ایران  و مدرس کارگاه طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی با اشاره به برگزاری کارگاههای مختلف طرح تاب‌آوری در کشور یادآور شد: استان کردستان پرچمدار و پیشتاز اجرای فاز سوم طرح تاب‌آوری در کشور است.
مقدسی با اشاره به اینکه افراد جامعه با قدرت مبتنی بر سختی با محدودیت و حد و مرزهای بنام آستانه مواجه می‌شوند، بیان کرد: تاب‌آوری تعیین کننده آستانه و مرزهاست.

وی اجرای طرح تاب آوری در کردستان را طرحی موفق خواند و گفت: نتایج موثری در راستای اجرای این طرح در کشور مشاهده شده است و انتظار می‌رود در راستای برگزاری کارگاههای توان افزایی و تاب آوری تسهیل‌گران بتوانند به معلومات و دانش خود بیفزایند و در راستای اجرای طرح بکار ببرند.

کارگاه آموزشی طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی به مدت چهار روز با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در سنندج دایر است.

 

مدیر و موسس خانه تاب آوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.